شوی بهاره ملینا دیزاین اول اسفند 1392

شوی بهاره ملینا دیزاین را اول تا سوم اسفند فراموش نفرمایید. instagram برید و melina_design را سرچ کنید.

گربه با خمیر مارسیپان

این گربه برای روی کیک خیلی قشنگ است.

روش درست کردن گل رز با خمیر مارسیپان، پاستی شکر یا فوندانت

juبرای تزیین کیک میتوانید از خمیر مارسیپان یا پاستای شکر استفاده کنید. که دستور آن را بزودی برای شما خواهم نوشت. طرز درست کردن گل را با خمیر برای شما  نشان میدهم

شو لباس

از شما دعوت میشود از کلکسیون بهاری مانتوهای ملینا دیزاین در تاریخ 1 تا 3 اسفند در تهران دیدن فرمایید. آدرس خیابان سهیل. برایدریافت آدرس عدد 1 را به شماره 09122414648 ارسال فرمایید.آدرس

https://www.facebook.com/pages/Melina-design



کادو پیچی ساده وشیک

تا حالا فکر کردین که اکثر شما وقتی مخواهین هدیه برای کسی ببرین آخرین لحظه بدنبال کاغذ کادو و قیچی و چسب و روبان هستید. نیازی نیست که حتما کاغذ کادو داشته باشید میتوانی با یک کاغذ ساده و بدون طرح را انتخاب کرده و روی آن نقاشی مورد علاقه خود را بکشید. به این صورت.

چیدمانی برای روز قلبها

برای خوشحال کردن همسر خود روز قلبها چه میکنید. فکر کرده اید میک شام خوشمزه با چیدمانی به رنگ گود قرمز داشته باشید؟


چیدمانی خیلی ساده و کم خرج

ما ایرانیها تا خرخره وسایل خانه میخریم و برای چشم هم چشمی هم شده تا خرخره هم زیر قرض میرویم تا به اصطلاح پیش در و همسایه خدایی نکرده کم نیاوریم. بیایید به وسایل کم خرج و بالا نشین رضایت بدهیم. 

یک ایده خوشگل دیگه برای تخم مرغ عید

این تزیین تخم مرغ برای سفره هفت سین آبی سفید خیلی میاد. با کمی روبان آبی و شکوفه یا گلهای تزیینی که در دسترس دارید.

ایده ای قشنگ برای تزیین تخم مرغ عید

من از بس عاشق عید و مراسم آن هستم که دیگر مناسبتها فراموشم میشود. نوشته بعدی حتما در مورد روز قلبها خواهد بود. امروز ایده ای در مورد تزیین تخم مرغ سفره هفت سین هستم که جالب و ساده است. یک گلدان شیشه ای مناسب انتخاب کرده و تخم مرغهای رنگی را داخل آن گذاشته و گلهای طبیعی یا مصنوعی روی آن قرار دهید.

چند نمونه پرده

خریدن پرده کار ساده ای نیست.رنگ مبلمان و فرش و وسایل تزیینی خانه واینکه رنگی انتخاب کنیم که تا تغییر دکوراسیون بعدی خسته نشویم،


کارت عید و والنتاین (سپندارمزگان)

این روزها کمتر کسی پیدا میشود که کارت تبریک به دوستیا فامیل بفرستد. من یادم میآید دوران مدرسه راهنمایی نزدیکهای عید همیشه خرازی فروشیها دنبال کارت تبریک میگشتیم. چقدر کیف میکردیم و دوست داشتیم تا میتوانیم کارت با همکلاسیها رد و بلد کنیم. به هر حال هر چند وقت یکبار ایده ای برای درست کردن میدهم.





آموزش آرایش سایه چشم خاکستری نقره ای

رنگ خاکستری و نقره ای هم رنگهایی هستند که به هم می آیند. شما آموزش قدم به قدم کشیدن سایه چشم را در تصویر میبینید.

آموزش آرایش سایه چشم طلایی قهوه ای

کشیدن سایه چشم خیلی هم کار ساده ای نیست. باید بدانی که چه رنگهایی با هم هماهنگی دارند و چه لباسی میخواهید بپوشید. ولی سایه قهوه ای و طلایی همیشه به هر لباس و رنگ پوستی می آید. شما در این تصاویر قدم به قدم یاد میگیرید که بالای چشمتان سایه بکشید.

با قلاب گل رز ببافید

برای دوستداران قلاب بافی یک روش ساده برای گل رز با قلاب بافی دارم. تصاویر قدم به قدم به شما روش بافت گل رز را نشان میدهد.

سبزه نوروز 1393

آیا امسال فکر کرده اید که سبزه عید نوروز را در چه ظرفی سبز کنید. اگر ظرفهای زیبایی در نظر گرفته اید با دیگر دوستان مجازی به اشتراک بگذارید. این ظرف چوبی با روبان یا پارچه بز یا سفید با یک گل کوچک برای سبزه چطور است.

آموزش کفش رو فرشی

زمستان هوا سرد است و پاهایتان سردترین قسمت بدن میشود وقتی جوراب گرم نپوشید. آموزش این کفش رو فرشی خیلی آسان است. یکی از بلوزهای بافتنی که دیگر قابل پوشیدن نیست را میتوانید برای این کار استفاده کنید. فقط الگوی پای خود را در بیاورید.

آموزش یقه با مروارید

خیلی وقتها مشاهده کردم که عده ای سرچ میکنند تا درست کردن یقه را یاد بگیرند. امروز آموزش یقه با مروارید را برای شما با تصویر به نمایش میگذارم . شما میبینید که چقدر ساده میشود با مروارید یک یقه شیک تهیه کرد که میتوانید برای هر لباسی که خواستید استفاده کنید.

طرز بافتن جوراب

بافتن این جوراب خیلی راحت و هم اینکه خیلی شیک است. فکر نکنم کسی تا به حال به فکرش رسیده باشد که بافت جوراب به این سادگی هم میشود. باور نمیکنید به آموزش بافتن در تصویر دقت کنید.


آموزش بافت مو با پیچ و تاب

برای بافتن مو به فرم پر پیچ و تاب میتوانید قدم به قدم از این تصاویر آموزش ببینید . 



آرایش مو قدم به قدم

من به شما آرایش قدم به قدم  موی بلند را میدهم که به شکل نیمکره پشت سرتان جمع کنید و در مناسبتهای مجلل از رفتن آرایشگاه صرف نظر کنید.

دکوراسیون اتاق پذیرایی سفید نقره ای

از چیدمان و سفرهآرایی سفید نقره ای در مطلب قبلی سخن به میان آوردیم از فرصت استفاده کرده و یک دکوراسیون به همین رنگ برای پذیرایی ساده وشیک برای شما دارم که شاید برای عید عالی است.

چیدمان نقره ای

بسیاریاز خانمها از چیدمان سفید و نقره ای در منازل استفا ه میکنند. منفکر میکنم که این انتخاب همیشه زیباست وکهنه نمیشود.برای دوستانی که کلکسیون ظروف نقره دارند این بهترین گزینه است.

پالتو بدوزیم

بیایید با هم پالتو بدوزیم. با الگویی که در تصویر میبینید میتوانید این پالتوی زیبای قرمز را بدوزید.

محلی در آشپزخانه برای سبزیجات معطر در گلدان

در کشورهای اروپایی سبزیجات تازه معطر مثل: نعنا، ریحان، گشنیز و پیازچه و آآویشن و غیره در گلدانهای کوچکی در فروشگاههای مواد غدایی به فروش میرسد. این سبزیجات در کشورهای اسکاندیناوی در گلخانه ها کاشت میشود و مشتریها که این گلدانهای سبزی را میخرند میتواند هفته ها در آشپزخانه و در تابستان در بالکن نگهداری شوند. ما ایرانیها که عاشق و مشتری پرو پا قرص این سبزیجات هستیم. شما که تعداد زیادی از این گلدانها میخرید و در آشپزخانه نگهداری میکنید ایده ای برایتان دارم و اینکه به این شکل گلدانها را از سقف آویزان کنید.

آموزش چند طرح برای جعبه های مقوایی

این جعبه های مقوایی به همین سادگی که در طرح میبینید تهیه میشود.


آموزس گلدوزی 8

سالهای گذشته یک سری آموزش گلدوزی داشتم که فکر میکنم به درد بسیاری از دوستان خورد. امروز هم دنباله آموزش گلدوزی که سری هشتم میشود را دنبال میکنیم.

هفت سین روی گل سفید 1393

اگر گل مصنوعی بزرگی دارید میتوانید تخم مرغ رنگی هفت سین را روی آن داخل بشقاب یا شکلات خوری شیشه ای قرار دهید. بسیار زیبا و ساده است. البته میتوانید هر سین را داخل یک گل قرار دهید. و شاخه های درختی دور و بر گلها بگذارید وبرای تزیین آنها از پروانه های مصنوعی یا پرهای رنگی استفاده کنید.فکر میکنم خودم از این ایده برای هفت سین امسال استفاده کنم.

سنبل هفت سین 1393 در گلدان صورتی

اگر گل صورتی دارید همرنگ سنبلتان گلدانی تهیه کنید چون رنگ گل بیشتر جلوه خواهد کرد.

سنبل هفت سین در ظرف سس خوری

هر ظرفی را که دوست دارید میتوانید به جای گلدان سنبل هفت سین استفاده کنید.

تزیین سنبل هفت سین 1393

برای تزیین سنبل سر سفره هفت سین چه فکری کرده اید. آیا دوست دارید روبانی از رنگ سفره دور گل ببندید. یا رنگ گلدانتان به رنگ سفره باشد؟